עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור, עם יריעה סולארית של החברה (צילום: רמי זרנגר)
הסכם ייצור בהיקף 14.5 מיליון אירו מעניק לחברה אופק עסקי יציב לשנים קדימה
מערכת ישראל עסקים
אפולו פאוור הודיעה על חידוש שיתוף הפעולה עם ענקית הרכב הגרמנית פולקסווגן, בהסכם ייצור שהיקפו מוערך ב־14.5 מיליון אירו. ההסכם, שקיבל לאחרונה אישור רשמי מצד פולקסווגן, ייכנס לתוקף בנובמבר 2026 וימשך שמונה שנים – מהלך שמבסס עבור אפולו פאוור זרם הכנסות ארוך טווח ומשמעותי.
הפרויקט המדובר הוקפא בעבר בעקבות שינויים בתכולתו, וכעת, לצד חידושו, מנהלות החברות דיונים לגבי פיצוי אפשרי לאפולו פאוור. לדברי מנכ”ל החברה, ההסכם הנוכחי מהווה נקודת ציון אסטרטגית שמחזקת את הבסיס הפיננסי של החברה ומעניקה לה יתרון תחרותי אל מול מתחרותיה בשוק האנרגיה המתחדשת והטכנולוגיות המתקדמות לרכב.
שיתוף הפעולה עם פולקסווגן ממקם את אפולו פאוור כחלק בלתי נפרד מהמגמה העולמית של יצרני רכב מובילים, המחפשים טכנולוגיות ירוקות ופתרונות אנרגיה חדשניים. עבור השוק הישראלי, מדובר בדוגמה מובהקת ליכולת של טכנולוגיה מקומית להפוך לשותפה אסטרטגית של תאגידים בינלאומיים.
השאלה הגדולה היא כיצד תדע אפולו פאוור לנצל את ההסכם – לא רק כעסקה כספית אלא כקרש קפיצה לחדירה עמוקה יותר לתעשיית הרכב העולמית, שבה הדרישה לטכנולוגיות חכמות וידידותיות לסביבה נמצאת בשיא.
האם לדעתכם ההסכם עם פולקסווגן יספיק כדי להציב את אפולו פאוור בליגה של ספקיות הטכנולוגיה הגלובליות?
ואילו צעדים נוספים צריכה החברה לנקוט כדי למנף את המומנטום?
שתפו את מחשבותיכם, הפיצו את הפוסט או תייגו יזם טכנולוגי שחייב להכיר את הסיפור הזה.