(בתמונה: דרור בלומנטל, צילום: איקי מיימון)
בלומנטל, בן 47, מביא עמו ניסיון עשיר בתחום השיווק והדיגיטל, ובתפקידו החדש יוביל את האסטרטגיה הדיגיטלית של החטיבה, כולל ניהול אתר הבנק, האפליקציות וחוויית המשתמש
מערכת ישראל עסקים
דרור בלומנטל החל את דרכו המקצועית בעולם הסייבר, אך במהרה גילה את תשוקתו לשיווק דיגיטלי וחדשנות. הוא היה ממייסדי חברת התוכן והדיגיטל "אקליפטוס" ושימש בתפקידים בכירים בחברות סטארט-אפ בתחומי ה-Ad-Tech, הפינטק והסייבר. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל השיווק והאי-קומרס בחברת BuyMe, שם הוביל מהלכים דיגיטליים משמעותיים, ביניהם הקמת נבחרת משפיענים לחיזוק המותג.
פזית גרפינקל, משנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, ציינה כי "דרור מביא עמו ידע רחב ומעמיק בעולמות המסחר האלקטרוני, הפינטק, אבטחת הסייבר והשיווק הדיגיטלי. יכולתו לזהות מגמות מתפתחות ולתרגם אותן להזדמנויות עסקיות תסייע לנו להמשיך ולהוביל את ערוץ הדיגיטל קדימה."
בלומנטל עצמו הביע התרגשות מהאתגר החדש: "אני מגיע לתפקיד עם תשוקה גדולה, צניעות והבנה שיש לי המון מה ללמוד. אני מצפה לשנים סופר מאתגרות ומעניינות, בהן אצלול לעומק חוויית הלקוח הדיגיטלית של הבנק כדי לייצר חדשנות ושירות מדהים."
מינויו של בלומנטל משקף את מחויבות בנק הפועלים להוביל בחדשנות דיגיטלית ולהעניק ללקוחותיו חוויית משתמש מתקדמת ומותאמת לעידן הנוכחי.
כיצד לדעתכם ישפיע מינויו של דרור בלומנטל על האסטרטגיה הדיגיטלית של בנק הפועלים? אילו שינויים או חידושים הייתם מצפים לראות בתחום הבנקאות הדיגיטלית בישראל? נשמח לשמוע את דעתכם!