הריזורט של רמי לוי | צילום: maria efthymiou
87 חדרים, נוף לים, בית כנסת והכשר – ריזורט היוקרה החדש של רמי לוי משנה את חוקי המשחק בקפריסין
מערכת ישראל עסקים
בראון פאפוס הילס – כך נקרא הריזורט החדש של רמי לוי בפאפוס, שהוקם על גבעות העיר הקפריסאית בהשקעה של כ־80 מיליון שקל. מדובר בפרויקט שאפתני וייחודי: 87 חדרים וסוויטות, מתחם ספא ענק, מתחמים ציבוריים מפוארים, מטבח כשר ובית כנסת – חבילת נופש שלמה, מותאמת לקהל הישראלי המחפש חוויה איכותית מבלי לוותר על נוחות, ערכים או קרבה.
מאחורי הקלעים עומדות שתי ישויות מובילות: חברת רמי לוי נדל”ן וקבוצת משקיעים פרטיים, בשיתוף פעולה ניהולי עם ישראל קנדה מלונות – אחת מהחברות הבולטות בתחום המלונאות בשנים האחרונות. החיבור הזה בין עולמות הנדל”ן, האירוח והקהילה הדתית-ישראלית, נוצר מתוך מטרה ברורה: לספק מענה לצרכים שהולכים ומתרחבים – ולהפוך את פאפוס ליעד תיירותי מועדף בקרב משפחות ישראליות, אנשי עסקים, וקהלים שומרי מסורת.
אבל זה לא רק הריזורט. זה גם העיתוי. פתיחת המלון מתבצעת במקביל לחידוש הטיסות הישירות לפאפוס, לאחר כחצי שנה של הגבלות ביטחוניות. המשמעות: זרם תיירותי מחודש, הזדמנות עסקית מתוזמנת היטב, ומיקום שמציע נגישות גבוהה, מחירים נוחים ושילוב בין טבע, ים ופינוק.
המהלך של רמי לוי מעיד על תופעה רחבה יותר: עסקים ישראליים מזהים בקפריסין לא רק יעד נופש – אלא תשתית עסקית מלאה, עם רגולציה נוחה, תיירות גואה, שותפויות אסטרטגיות ותשואה על ההשקעה.
מה בעלי עסקים יכולים ללמוד מזה?
• מיקוד בקהל יעד ברור – מאפשר לבנות הצעת ערך מותאמת ומבודלת
• שיתוף פעולה עם חברות ניהול ותפעול חזקות – מפחית סיכונים ומייצר אמינות
• השקעה בפתרונות כוללים (אירוח, כשרות, קהילה) – מגדילה את משך השהות וערך הלקוח
• תזמון מדויק יכול להפוך פרויקט “טוב” לפרויקט “מצוין”
האם גם העסק שלכם יכול להרוויח מהשוק הקפריסאי?
האם כדאי לכם לחבור לשותף אסטרטגי ולהקים פעילות בחו”ל?
מה הצעד הראשון שתעשו כדי להפוך את החלום שלכם למציאות עסקית?
מוזמנים לשתף את הפוסט, לתייג חבר שמתעניין ביזמות תיירותית, ולכתוב לנו: אם הייתם פותחים ריזורט משלכם – איפה זה היה קורה?