בוטיק נספרסו (צילום: גיא יחיאלי)
עם ניסיון עשיר בעולם המזון והמשקאות, קוהלי צפויה להוביל את המותג לשלב הבא בשוק הישראלי
מערכת ישראל עסקים
חברת Nespresso הודיעה על מינוי עדי קוהלי למנכ”לית נספרסו ישראל, תפקיד אליו תיכנס בספטמבר 2025. קוהלי מחליפה את סוניה נסטסה ותביא עמה ניסיון נרחב מעולם המזון והמשקאות: היא הובילה את חטיבת הקפה באסם-נסטלה, כיהנה בתפקידי ניהול בכירים בטבעול ועבדה גם בחברת הייעוץ תפן.
המהלך מציב את נספרסו ישראל על מסלול חדש של הנהגה, בזמן ששוק הקפה המקומי מתמודד עם תחרות גוברת מצד מותגים בינלאומיים ופתרונות קפה ביתיים מתקדמים. ז’אן-פול לה-רו, ראש אזור SAMA בנספרסו, הדגיש את שביעות רצונו מהמינוי וציין את יכולותיה של קוהלי להמשיך לבסס את המותג בישראל.
עדי קוהלי עצמה הביעה התרגשות מהאתגר והדגישה את מחויבותה להמשיך ולהציע ללקוחות בישראל חוויית קפה ייחודית, לצד חיזוק הקשר עם הקהילה המקומית וחדשנות במוצרים ובשירות.
המינוי של קוהלי הוא לא רק שינוי פרסונלי, אלא גם איתות אסטרטגי: נספרסו מבקשת לחזק את אחיזתה בשוק הישראלי ולהמשיך להוביל גם בעידן של שינויים בהרגלי הצריכה.
מה דעתכם – האם הניסיון הרב של קוהלי יאפשר לה להציב את נספרסו ישראל צעד לפני המתחרים?
ואילו מהלכים אסטרטגיים הייתם מצפים לראות בשנים הקרובות בענף הקפה?
מוזמנים לשתף תובנות, להגיב או לתייג קולגות מעולמות הקמעונאות והמותגים.