פטריק דרהי [צילום: AP]
האם שחקנים ישראלים יובילו את המהפכה שתהפוך את HOT לחברת פרימיום? ומה פטריק דרהי מחפש באמת?
מערכת ישראל עסקים
פטריק דרהי, אחד מהשמות החזקים בזירה העסקית הבינלאומית, שוקל למכור חלק מאחזקותיו בחברת HOT – בעסקה שעשויה להכניס כ־2 מיליארד יורו. במקביל, מתגבשת קבוצה ישראלית עם שאיפות ברורות: להפוך את HOT לשחקנית פרימיום מובילה בתחום תקשורת הדור החמישי ושירותי תוכן, ולשדרג מהותית את מערך השירות והתפעול.
המהלך מתרחש על רקע התמודדותו של דרהי עם חובות כבדים בקבוצת Altice הבינלאומית, מה שמייצר חלון הזדמנויות נדיר לזירה העסקית בישראל.
המכירה הפוטנציאלית הזו היא הרבה יותר מעסקת תקשורת – זו הזדמנות אסטרטגית להשפיע על כל בית בישראל.
אם אכן תצא לפועל, מדובר ברעידת אדמה תעשייתית:
• מעבר מפלטפורמת תקשורת שמזוהה עם שירות מוזל למותג חדשני ואיכותי
• השקעות בטכנולוגיות 5G מתקדמות, טריפל פרימיום ושירותי מדיה אינטראקטיביים
• ייצוב תחרות מול סלקום, פרטנר ו־yes – כשחקן שאינו רק “עוד” ספק אלא חוויה כוללת
עבור יזמים, משקיעים וחברות שירות – זה הזמן לחשוב קדימה:
איך משתלבים בגל החדש של הדיגיטליזציה הביתית?
מהן ההזדמנויות לשיתופי פעולה, תוכן, טכנולוגיה ושירות סביב HOT החדשה?
מכירת HOT, אם תקרה, עשויה להיות מהלך משנה שוק – לא רק מבחינת תשתיות, אלא גם מבחינת צרכנות, שירות וחווית משתמש.
האם לדעתכם HOT צריכה להפוך לחברת פרימיום?
איזה שינוי הייתם רוצים לראות בשירותי התקשורת בישראל?
האם לדעתכם תאגידים ישראלים מסוגלים להוביל מהפכה שכזו – או שעדיין נדרש שחקן בינלאומי כדי לזוז באמת?
נשמח לשמוע אתכם.
שתפו את הפוסט עם קולגות ואנשי תקשורת, ושתפו אותנו – מה יגרום לכם לעבור ל־HOT של העתיד?