logo_menulogo_menulogo_menulogo_menu
  • דף הבית
  • עולמות התוכן
  • סרטוני VOD
  • פודקאסט מומחים
  • לוח אירועים
  • אינדקס עסקים
  • צור קשר
✕

איך ליצור חיבור רגשי עם לקוח בהליך מכירה?

יצירת חיבור רגשי עם לקוח היא אומנות שיכולה להיות ההבדל בין עסקה מוצלחת לבין הזדמנות שפוספסה.
כשלקוח מרגיש קשר אמיתי עם איש המכירות, הוא מוכן יותר לסמוך עליו, להאמין במוצר או בשירות שלו, ולהמשיך הלאה בתהליך.
אז איך יוצרים את החיבור הזה?

גיל מאיר, חבר מועדון העסקים של ישראל VIP, מנטור מוביל בתחום ההדרכה וליווי אנשי מכירות

יצירת חיבור רגשי עם לקוחות היא מרכיב קריטי בהצלחת תהליכי מכירה, בין אם מדובר במכירת מוצר, שירות או בניית מערכת יחסים עסקית ארוכת טווח. עסקים שהשכילו להבין את חשיבות הרגש בתהליך המכירה נהנים מלקוחות נאמנים יותר, המלצות חמות ושיעור סגירת עסקאות גבוה יותר.
מחקרים מוכיחים כי לקוחות אינם מקבלים החלטות רכישה רק על בסיס נתונים רציונליים – הרגש ממלא תפקיד מרכזי בתהליך קבלת ההחלטות שלהם. כאשר איש מכירות מצליח ליצור חיבור רגשי אותנטי, הוא מחזק את האמון של הלקוח, מגדיל את הסיכוי לסגירת העסקה ומבסס מערכת יחסים שממשיכה גם אחרי הרכישה.
במאמר זה נסקור שיטות יעילות ומוכחות שיעזרו לכם ליצור חיבור רגשי אמיתי עם לקוחות ולהוביל אותם לקבלת החלטה ממקום של אמון, ביטחון והזדהות עם המותג שלכם.

1. הקשבה פעילה
‏‎1.1 תנו ללקוח לדבר – אל תמהרו להציע פתרונות. תנו לו לשתף את צרכיו והאתגרים שחשובים לו באמת.
‏‎1.2 תשאלו שאלות פתוחות – שאלות כמו “מה אתה מחפש במוצר כזה?” יובילו את הלקוח לשתף במידע שיחבר אתכם לצרכיו.
‏‎1.3 הראו עניין אמיתי – שפת גוף חיובית, יצירת קשר עין, הנהון והימנעות מהפרעות ישדרו ללקוח שהסיפור שלו חשוב לכם.

2. התמקדות בצרכי הלקוח
‏‎2.1 הבינו את הבעיה – כדי להציע פתרון מדויק, חשוב להבין לעומק מה הלקוח באמת מחפש ומה הכאב המרכזי שלו.
‏‎2.2 התאימו את הפתרון – הציעו פתרון שמותאם אישית לצרכים של הלקוח, כזה שירגיש כאילו נוצר במיוחד עבורו.

3. בניית אמון
‏‎3.1 שקיפות – היו כנים ואל תבטיחו מעבר למה שאתם יכולים לספק.
‏‎3.2 מומחיות – הפגינו ידע מעמיק בתחום. כשלקוח מזהה שאתם מבינים היטב את הנושא, זה מגביר את הביטחון שלו בכם.
‏‎3.3 התאמה אישית – התאמת המסר והגישה לכל לקוח יוצרת תחושה של ייחודיות ומקנה תחושת חשיבות.

4. יצירת חיבור אישי
‏‎4.1 שתפו סיפור – סיפורים מעוררים רגשות. ספרו על חוויית הצלחה עם לקוח אחר שיכול להזדהות עם הסיטואציה.
‏‎4.2 השתמשו בהומור – הומור מתון וענייני יכול לשבור את הקרח וליצור תחושה נעימה.
‏‎4.3 הדגישו ערכים משותפים – אם יש לכם וללקוח ערכים משותפים, ציינו זאת. זה יחזק את החיבור ביניכם.

5. שימוש בשפה רגשית
‏‎5.1 התמקדו ביתרונות הרגשיים – מעבר ליתרונות הטכניים, הדגישו איך המוצר או השירות ישפרו את חיי הלקוח.
‏‎5.2 השתמשו במילים חיוביות – מונחים כמו “הצלחה”, “שיפור”, “קלות”, ו”חדשנות” מעוררים רגשות חיוביים.

6. מעקב והמשך קשר
‏‎6.1 בדקו שביעות רצון – לאחר סגירת העסקה, ודאו שהלקוח מרוצה מהמוצר או השירות.
‏‎6.2 שמרו על תקשורת רציפה – שליחת הודעת תודה, הצעת תמיכה נוספת או הזמנה לאירועים רלוונטיים יעזרו לשמר את הקשר.

חיבור רגשי עם לקוח הוא לא רק כלי מכירתי – זו הדרך להפוך לקוחות מזדמנים לשגרירים נאמנים של העסק שלכם. עסקים שמצליחים ליצור חיבור כזה מגדילים את שביעות הרצון של הלקוחות, משפרים את אחוזי הסגירה, ובונים קהילה נאמנה סביב המותג שלהם.

# גיל מאיר הוא מנטור מוביל בתחום ההדרכה וליווי אנשי מכירות, עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה. גיל מאמין שהצלחה במכירות היא תוצאה של שילוב בין ידע מקצועי, הבנה פסיכולוגית של הלקוח ויכולת לייצר חיבור רגשי אותנטי. לכן, הוא מעניק ליווי אישי, הדרכות וסדנאות מותאמות אישית, בהן הוא מקנה לאנשי מכירות את הכלים הנדרשים להצלחה בשטח.

ליצירת קשר:
• טלפון: 054-4424364
• דוא”ל: gil@salesteam.co.il
למידע נוסף, ניתן לבקר באתר: www.salesteam.co.il

שאלות למחשבה:
‏‎1. מתי בפעם האחרונה חוויתם חיבור רגשי עם לקוח ששינה את תהליך המכירה?
‏‎2. אילו טכניקות אתם כבר מיישמים כדי ליצור קשר רגשי עם הלקוחות שלכם?
‏‎3. מהם האתגרים הגדולים ביותר שלכם ביצירת אמון עם לקוחות חדשים?
‏‎4. כיצד לדעתכם ניתן לשפר את המעקב אחרי לקוחות ולחזק את מערכת היחסים העסקית?

שתפו אותנו בתובנות שלכם בתגובות!

ReplyForward

Add reaction

 

2 Comments

  1. יונית Launer הגיב:
    7 בפברואר 2025 בשעה 9:36

    פוסט נפלא, כתוב במילים בבהירות ובמסר חשוב.

    הוא מתחבר מאוד לדרך שבה אני ניגשת לעיצוב חללים שהם באוריינטאציה עסקית.

    נדמה שהעולם העסקי הוא עולם ״רציונלי״ וקר, אך מה שמניע אותנו, בסופו של דבר,
    בין מדובר במנכ״ל הכי כריש, ועד לעובד או ללקוח,
    זה הרגש.

    הוא רוצה להצליח, הוא רוצה איכות חיים, הוא רוצה שקט, וביטחון, הוא רוצה לעשות כסף כדי ש…….( choose)
    הוא רוצה אדרנלין שיניע אותו ללכת לעבודה בבקר או לצאת לקניות או ללכת לספא,
    והוא רוצה תוצאות עבור המאמץ שלו.

    כשהוא נכנס למקום, נוצר המומנטום הזה.
    הוא נמלא מוטיבציה, הוא מתרגש והאנרגיה שלו ( או שלה)- עולה.
    ( ועל סמל סטטוס כבר דיברתי?)

    נ.ב אשמח להצטרף אל רשימת כותבי התוכן בקהילה.

    שבת שלום 🤍

  2. אלוני .. הגיב:
    28 בפברואר 2025 בשעה 8:06

    אלופים ..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ישראל עסקים | כל מה שמעניין עסקים – פורטל העסקים של ישראל

בואו להתחבר לעולם העסקי בישראל – פורטל העסקים של ישראל: ישראל עסקים – חדשות, מידע, עולמות תוכן מגוונים, פאנלי מומחים, פודקאסטים ועוד

עולמות התוכן

  • פיננסים והשקעות
  • שיווק, פרסום ומכירות
  • משפט חברה ותרבות
  • ניהול וכוח אדם
  • טכנולוגיה וחדשנות
  • נדל"ן ופיתוח עסקי

פרטי התקשרות

פורטל "ישראל עסקים"

טלפון: 054-894-3348

אימייל: office@israelasakim.co.il

ישראל עסקים © 2024

עיצוב ובניית אתרים -

אול אינטרנט בניית אתרים
צור קשר

    x
    סייען נגישות
    קו תחתון לקישורים
    הדגשת ניווט מקלדת
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    הסדרי נגישות

    בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

    • תפריט נגישות
    • הצהרת נגישות
    • ביטול נגישות
    • דף הבית
    • עולמות התוכן
    • סרטוני VOD
    • פודקאסט מומחים
    • לוח אירועים
    • אינדקס עסקים
    • צור קשר