עיר כנרת (הדמיה: טרי די ויז'ן, visoarch)
עיר הכנרת מתכננת קפיצת מדרגה אדירה עם תיירות, מלונאות ואטרקציות בינלאומיות.
מערכת ישראל עסקים
טבריה, אחת הערים הוותיקות והסמליות בישראל, עומדת בפני מהלך פיתוח בקנה מידה שלא נראה שנים. בהשקעה של מיליארדי שקלים ייבנו תשתיות חדשות, יוקמו מלונות מודרניים וייפתחו אטרקציות תיירותיות חדשניות, במטרה להחזיר את העיר למעמד של יעד תיירותי מוביל – לא רק לישראלים אלא גם לתיירים מרחבי העולם.
ראש העיר מציב חזון ברור: להפוך את טבריה ל”סלוניקי הישראלית”. מדובר בהשראה ישירה מהעיר היוונית הפועמת, שמצליחה לשלב בין חיי לילה עשירים, תרבות, קולינריה ונופש ימי – מודל שטבריה מבקשת לאמץ סביב חופי הכנרת.
ההשקעה כוללת שדרוג משמעותי של טיילת החוף, הקמת מרכזי בילוי ומסחר, חיזוק התשתיות התחבורתיות והרחבת היצע מקומות הלינה. לצד אלה, מתוכננים פרויקטים בתחומי התרבות והפנאי, שנועדו למשוך צעירים, משפחות ותיירות נכנסת.
עבור העסקים המקומיים, מדובר בהזדמנות נדירה – החל ממסעדות ובתי קפה, דרך חברות תחבורה ותיירות, ועד יזמים בתחומי הנדל”ן והאירוח. אם החזון יצליח, טבריה עשויה להפוך בתוך שנים ספורות למוקד צמיחה כלכלי חדש בצפון, עם השפעה חיובית על כל אזור הגליל.
האם טבריה באמת תצליח להפוך ליעד תיירות בינלאומי בקנה מידה של סלוניקי?
ואילו הזדמנויות זה יכול לייצר לעסקים וליזמים ישראלים?
שתפו את מחשבותיכם, רעיונותיכם ותייגו שותפים פוטנציאליים שיכולים לקחת חלק במהפכה התיירותית של העיר.