סלולרי במהירות גלישה גבוהה, אילוסטרציה. צילום: גטי אימג'ס
שירות טכנאי עד הבית, מוקד 24/7 והתנדבות אישית – כך פרטנר תומכת בגיל השלישי ובאוכלוסיית לקויי השמיעה
מערכת ישראל עסקים
בעיצומה של תקופה רוויית לחצים ואי-ודאות, חברת פרטנר מוכיחה שהובלה טכנולוגית יכולה לבוא גם עם רגישות אנושית. החברה הודיעה על שורת צעדים מעוררי השראה שמטרתם לתמוך באוכלוסיות שמתקשות במיוחד בעתות חירום – הגיל השלישי ולקויי השמיעה.
במרכז היוזמה:
– שירות טכנאי מועדף עד הבית, שיתמקד בקשישים ובלקויי שמיעה הזקוקים לסיוע בתפעול ציוד או חיבור
– הרחבת שירות הלקוחות המותאם ללקויי שמיעה, שיפעל מעתה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע
– 500 מתנדבים מקרב עובדי פרטנר שכבר גויסו לבקר בבתי קשישים, לסייע אישית ולוודא שהכל תקין – תקשורתית ואנושית
בעידן שבו התקשורת היא לא רק שירות אלא גם חיבור לחיים, המהלך הזה מבטא אחריות חברתית עמוקה – במיוחד כאשר אנשים מבוגרים או כבדי שמיעה חשים מנותקים, חרדים או תלויים במערכות מורכבות שלא תמיד נגישות עבורם.
היוזמה זוכה לשבחים – לא רק על עצם העזרה, אלא על הדרך: מיקוד באנשים, לא רק במנויים. פרואקטיביות, ולא תגובה. והכי חשוב – יצירת תחושת ביטחון ושייכות גם למי שנשארים לבד מאחורי הקלעים של המלחמה.
עיקרי הדברים:
פרטנר תתעדף שירותים לאוכלוסיות פגיעות: הגיל השלישי ולקויי שמיעה
שירות טכנאי ושירות לקוחות מותאם יפעלו מסביב לשעון
500 עובדי החברה מתנדבים לבקר בבתי לקוחות ולקחת חלק בסיוע אנושי
המהלך מבטא רגישות חברתית וחיבור בין טכנולוגיה לאנושיות
האם לדעתכם חברות נוספות צריכות ללכת בכיוון הזה?
כיצד ניתן להרחיב שירותים מותאמים גם לעסקים קטנים ולקהלים נוספים?
ומהו המעשה הכי קטן שאתם ראיתם שעשה שינוי גדול – דווקא בזמן חירום?
מוזמנים לשתף, לתייג ולספר על יוזמות דומות – או רעיונות שראוי לקדם
כי חיבור אנושי, לפעמים, חשוב אפילו יותר מחיבור לאינטרנט.