איך פרסומת אחת הצליחה לרגש, להצחיק ולחבר בין דורות? מותג המיונז הלמנ’ס משחזר את אחת הסצנות האייקוניות בתולדות הקולנוע עם מג ראיין, בילי קריסטל וסידני סוויני – והתוצאה? נוסטלגיה עם טוויסט מודרני שהפכה לוויראלית.
מערכת ישראל עסקים
כדי לצפות בפרסומת של הלמנ'ס לסופרבול 2025, שבה מג ראיין ובילי קריסטל משחזרים את הסצנה המפורסמת מהסרט "כשהארי פגש את סאלי" יחד עם השחקנית סידני סוויני, ניתן לבקר בכתבה של כאן 11 הכוללת את הסרטון:
צפו: פרסומת הסופרבול של כוכבי "כשהארי פגש את סאלי"
הסופרבול תמיד היה הבמה המושלמת לפרסומות שוברות שגרה, אך אחת הפרסומות המדוברות ביותר של שנת 2025 היא ללא ספק זו של מותג המיונז הלמנ’ס (Hellmann’s), שהחזירה אותנו לסצנה בלתי נשכחת מהסרט הקלאסי "כשהארי פגש את סאלי" (1989). הפרסומת שילבה נוסטלגיה קולנועית, שימוש מתוחכם בהומור ושיווק חוצה דורות, מה שהפך אותה לאחת הוויראליות של השנה.
1. הבחירה בסצנה המפורסמת – איך נוסטלגיה הופכת לפרסומת מנצחת?
הסרט "כשהארי פגש את סאלי" נחשב לאחד מהסרטים הרומנטיים הגדולים בכל הזמנים.
הסצנה במעדניית "כץ" בניו יורק, שבה מג ראיין מביימת "סצנה דרמטית" מול בילי קריסטל, הפכה לרגע אייקוני בתרבות הפופ.
הלמנ’ס זיהתה את הפוטנציאל של נוסטלגיה שמעוררת רגש, והחליטה לשחזר את הרגע ההיסטורי בפרסומת חדשה ומפתיעה.
2. הקאסט המושלם – בין נוסטלגיה לרענון עכשווי
מג ראיין ובילי קריסטל – החיבור למקור והומור שמדבר לקהל הוותיק שזוכר את הסרט.
סידני סוויני – אחת השחקניות הצעירות והמבוקשות כיום, שהופכת את הסצנה לרלוונטית גם לדור החדש.
שדרוג הטוויסט הקומי – בפרסומת, סוויני לוקחת ביס מכריך עם מיונז של הלמנ’ס, ומגיבה בצורה דרמטית ומוגזמת. מג ראיין מחייכת ואומרת לה "אני מכירה את ההרגשה", קריצה שנונה לסצנה המקורית.
3. האסטרטגיה השיווקית – איך הלמנ’ס יצרה באזז חוצה פלטפורמות?
פרסום מוקדם של טיזרים – כמה ימים לפני הסופרבול, הלמנ’ס שחררה טיזרים עם רמזים לסרט המקורי.
ניצול של רשתות חברתיות – סידני סוויני פרסמה בטיקטוק סרטוני ריאקציה מצחיקים לסרטון המקורי, מה שיצר שיח נרחב בקרב צעירים.
שיתוף פעולה עם אינפלואנסרים – מותגי מזון ושפים מובילים ברשת יצרו מתכונים בהשראת הפרסומת, מה שחיזק את המסר הפרסומי.
מהלך פרסומי חוצה ערוצים – לצד הפרסומת הטלוויזיונית, המותג השיק קמפיין אינטראקטיבי עם אתגרי רשת, חידונים על הסרט ותוכן מאחורי הקלעים עם השחקנים.
4. מה אפשר ללמוד מהפרסומת הזו על שיווק חכם?
נוסטלגיה כמנוף שיווקי – חיבור לרגשות ולזיכרונות של קהל היעד יכול להפוך כל פרסומת לוויראלית.
שימוש נכון במשפיענים – שילוב של אייקוני תרבות לצד כוכבים עכשוויים מחזק את הקשר הבין-דורי למותג.
מולטימדיה ומעורבות קהל – קמפיין פרסומי מוצלח צריך לחיות מעבר למסך הטלוויזיה, ולהגיע לקהלים שונים דרך מדיות חברתיות, משפיענים ויצירת תוכן מתמשך.
5. האם נוסטלגיה היא העתיד של עולם הפרסום?
מותגים כמו קוקה-קולה, מקדונלד’ס, נייקי ופפסי כבר השתמשו בשנים האחרונות באסטרטגיות דומות עם הצלחה גדולה.
הצרכנים מחפשים חוויות רגשיות ואותנטיות, ולא רק מסרים שיווקיים ישירים.
השימוש בנוסטלגיה מצליח במיוחד כאשר הוא משולב עם אלמנטים חדשניים שמדברים גם לדור הצעיר.
לסיכום, הפרסומת של הלמנ’ס הצליחה לייצר רגע פרסומי נדיר – כזה שחוצה דורות, מצחיק, מרגש ונשאר בזיכרון. השילוב של סיפור מוכר עם גישה עדכנית הוא שיעור מצוין לכל מותג שרוצה לבלוט בעולם השיווק של 2025.
מה דעתכם?
האם לדעתכם שימוש בנוסטלגיה בפרסומות הוא כלי שיווקי חזק?
אילו סרטים נוספים הייתם רוצים לראות בפרסומות עם טוויסט מודרני?
איזה מותג השתמש לדעתכם הכי טוב בנוסטלגיה בשנים האחרונות?
שתפו אותנו בתגובות!
ReplyForward |
1 Comment
הללויה ..