הכניסה למלון(צילום: איה בן עזרי)
כשמלון בוטיק נבנה בלב בוקעתא ומכוון לקהל מחפש שקט, זוגיות וסטייל – מדובר במהלך עסקי עם מסר רחב יותר מהנוף
מערכת ישראל עסקים
מלון אוקס, שהושק לאחרונה ביישוב הדרוזי בוקעתא, מביא עמו יותר ממיטות מפנקות וסוויטות יוקרה. מדובר בהצהרה אזורית, תיירותית ועסקית, שמדגישה את הכיוון החדש של תחום האירוח בצפון – חוויית בוטיק ממוקדת למבוגרים בלבד, עם דגש על פרטיות, עיצוב, קולינריה ורוגע.
בעבור יזמים, משקיעים ובעלי עסקים בתחומי התיירות, האירוח והשירות, הפתיחה הזו ממחישה כיצד מיזם ממוקד יכול להפוך אזור שולי יחסית ליעד מבוקש.
כשהמיקום נחשב לא שגרתי והמציאות הביטחונית מורכבת, הדרייב לבידול ברור – החל מקונספט למבוגרים בלבד, דרך חוויית ספא עשירה ועד מסעדת בשרים ייחודית שתיפתח בקרוב – מוכיח שדווקא בפריפריה, יש מקום להמר על יוקרה.
השוק של 2025 כבר לא מסתפק במלונות סטנדרטיים. הוא מחפש סיפור.
בין אם מדובר בזוגות מהמרכז שרוצים שקט, תיירים שמחפשים אותנטיות יוקרתית, או ישראלים שחושבים מחדש על תיירות פנים – כל אחד מהם הופך ללקוח מחפש חוויה, ולא רק חדר.
ההשקעה במלון אוקס מדגימה את העיקרון הזה בפעולה – עם עיצוב מוקפד, שירות מותאם אישית ומיצוב מובהק של יוקרה רגועה.
אם אתם בעלי עסקים בתחומי המלונאות, האירוח, המסעדנות או אפילו השירותים המשלימים לתיירות – זה הזמן לחשוב על הבידול שלכם, על הערך שאתם מציעים, ועל הדרך להפוך מקום לא מוכר – ליעד מבוקש.
מה הופך עסק קטן או מלון חדש לסיפור הצלחה בצפון הרחוק
איך יוצרים בידול שאי אפשר להעתיק, דווקא בשוק תחרותי
ואיפה ההזדמנות הבאה שלכם לפרוץ דרך מחוץ למרכז
שתפו את הפוסט עם יזם שמחפש רעיונות לעסק בפריפריה, או תייגו חבר שאוהב לגלות מקומות חדשים לפני כולם
קהילה עסקית נבנית כשמשתפים השראה – לא רק נתונים