
Image by Jonas from Pixabay
על אף פחות ימי עסקים והזיכרון של אירועים משמעותיים בשנה שעברה, ההוצאה בכרטיסי אשראי ממשיכה לצמוח ומציעה תובנות קריטיות לכל בעל עסק
מערכת ישראל עסקים
ספטמבר 2025 מציב רף חדש עבור הצריכה בישראל. הישראלים הוציאו מעל 50 מיליארד שקל בכרטיסי אשראי, עלייה של 8.6% לעומת ספטמבר 2024. במונחים מוחשיים מדובר בכ-4 מיליארד שקל נוספים, קרוב לשיא כל הזמנים, למרות פחות ימי עסקים והשפעות סביבתיות מאתגרות.
הנתונים הללו משדרים מסר ברור לעסקים: הצרכנים מוכנים להוציא, והתזמון של קמפיינים, מבצעים ושירותים מותאמים הוא קריטי. עסקים קטנים, בינוניים וגדולים יכולים ללמוד כיצד להתאים את עצמם למגמות הצריכה ולנצל את ההזדמנויות לצמיחה מהירה.
העלייה בכרטיסי אשראי אינה רק מספרים – היא מצביעה על שינוי בהרגלי הצריכה, על פתיחות לטכנולוגיות תשלום חדשות ועל נטייה להשקיע בחוויות. עסקים שיקלטו את השינוי הזה יוכלו לייצר יתרון תחרותי, לחזק נאמנות לקוחות ולהרחיב פעילות עסקית.
המסר המרכזי לבעלי עסקים: הבינו את דפוסי ההוצאה, התאימו את ההצעות שלכם לרגעים משמעותיים בשוק, והטמיעו פתרונות דיגיטליים שמקלים על התשלום ומייעלים חוויית לקוח.
סיכום קצר:
הצריכה בכרטיסי אשראי ממשיכה לגדול בישראל, גם בתנאים מאתגרים. שימוש נכון בנתונים, התאמת שירותים ללקוח והטמעת פתרונות דיגיטליים יכולים לייצר צמיחה, נאמנות והזדמנויות עסקיות משמעותיות.
שאלות למחשבה:
איך העסק שלכם מנצל את מגמות הצריכה החדשות בישראל?
איזה פתרונות דיגיטליים יכולים לייעל את חוויית הלקוח ולהגביר מכירות?
כיצד ניתן למנף הזדמנויות שמגיעות מתזמון, מבצעים ועונתיות כדי להגדיל הכנסות?
שתפו את הפוסט או תייגו קולגה שיכול ללמוד מהתובנות הללו ולהפיק מהן השראה לפעילות העסקית שלו.
