איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור, shutterstock, פלאש 90/ יוסי אלוני)
מרכז מסחרי חדש בשכונת אם המושבות, בהשקעה של כ־240 מיליון שקל, מציג מודל מעודכן למרחב עירוני – ומהווה הזדמנות אסטרטגית ליזמים ולבעלי עסקים
מערכת ישראל עסקים
רשת יוחננוף וקרן הנדל”ן JTLV יוצאות לדרך עם פרויקט ענק בלב שכונת אם המושבות בפתח תקווה – מרכז מסחרי חדש בשטח כולל של כ־17 אלף מ”ר, שישלב סניף דגל של יוחננוף (כ־3,600 מ”ר), בית קולנוע, מסעדות, מתחמי בילוי ומסחר. הפרויקט כולל תכנון עתידי להוספת מגדל משרדים ומגורים – שילוב שמעיד על גישה מודרנית למתחמים רב־תכליתיים בעיר צומחת.
ההשקעה המשולבת של יוחננוף ו־JTLV בהיקף של כ־240 מיליון שקל אינה רק מהלך נדל”ני – אלא איתות ברור על האמון בהתפתחות האורבנית של פתח תקווה, ובביקוש לאזורים שמשלבים צרכים יומיומיים, בילוי, מגורים ותעסוקה במרחק הליכה.
למה המהלך הזה צריך לעניין אתכם – בעלי עסקים, יזמים, משקיעים ומפתחי נדל”ן?
1. שכונת אם המושבות – יעד מבוקש בצמיחה מהירה
השכונה, המאוכלסת במשפחות צעירות ומעמד ביניים-גבוה, נהנית מתשתיות חדשות, קרבה לצירי תחבורה ראשיים (כולל הרכבת הקלה), ומרקם קהילתי שצמא למרכזי בילוי, קניות ופנאי בקרבת מקום.
2. המודל המשולב – מגורים, מסחר ובילוי – הוא העתיד
לא עוד קניון מנותק מהעיר, אלא מרכז שמשרת את תושבי הסביבה בצורה אורגנית: קניות ביום, בילוי בערב, משרדים ודיור בעתיד. זהו מודל עירוני מקיים, שמזמין עסקים קטנים, רשתות בינלאומיות, יזמי קונספט ומותגי לייף־סטייל.
3. קרן JTLV ממשיכה להוכיח מומחיות באיתור לוקיישנים אסטרטגיים
שיתופי הפעולה שלה עם גופים מסחריים חזקים כמו יוחננוף יוצרים אפקט של אמון ומשיכת מותגים נוספים – וזהו חלון הזדמנויות נדיר לבעלי עסקים מקומיים להשתלב מוקדם בפרויקט מוערך.
4. פתח תקווה נהנית ממגמה של עליית ערך מתמשכת
העיר שינתה פניה בשנים האחרונות – עם מרכזים רפואיים, פארקי הייטק, שכונות חדשות, והתחזקות המיתוג העירוני. פרויקטים מסוג זה מאיצים עוד יותר את המגמה – ומייצרים סביבם ביקושים משניים בשירותים, תעסוקה ונכסים.
5. תכנון עתידי = אופק ליזמות והתרחבות
האפשרות להוספת מגדל משרדים ומגורים בשלב הבא מצביעה על רצף תכנוני שחושב קדימה – ומזמין יזמים, קבלנים וספקי שירותים להיערך מבעוד מועד להזדמנויות נוספות.
הפרויקט של יוחננוף ו־JTLV מדגים כיצד חיבור חכם בין שחקני נדל”ן, קמעונאות ומימון יוצר לא רק נכס – אלא מרחב חיים שלם עם פוטנציאל עסקי עשיר.
האם גם אתם רואים במתחמים עירוניים משולבים את הזירה הבאה של עולם הנדל”ן?
הייתם שוקלים להיכנס כעסק או משקיע בפרויקט כזה?
מה עוד דרוש כדי שפתח תקווה תהפוך ליעד מוביל ליזמים מכל הארץ?
נשמח לשמוע את דעתכם. שתפו את הפוסט עם קולגות בתחום הנדל”ן, המסחר והפיתוח העירוני – ופתחו שיח על איך נראה הפרויקט שכולם ירצו להיות בו ב־2026.