
Photo by Erik Mclean on Unsplash
מהלך שיווקי בלי קמפיין ענק, בלי תכנון מוקפד – אלא תגובה זריזה לשיח ברשתות
מערכת ישראל עסקים
בעולם שבו הרשתות החברתיות מסוגלות לשנות סדר יום פוליטי, כלכלי ותרבותי בתוך שעות – לפעמים המהלך השיווקי המנצח הוא פשוט לדעת להגיב בזמן הנכון. זה בדיוק מה שקרה להיינץ, כשהמותג זיהה רגע מקרי שכבש את הרשת והפך אותו למוצר אמיתי.
הכול התחיל בסרטון ויראלי שבו טיילור סוויפט נראית במגרש פוטבול, טובלת נאגט עוף בשילוב של קטשופ ורוטב ראנץ’. הרגע הזה, שכביכול לא היה מתוכנן, הצית שיחה עצומה ברשתות. בתוך ימים ספורים, מחלקת השיווק של היינץ קפצה על ההזדמנות, יצרה מהדורה מוגבלת של “Ketchup and Seemingly Ranch”, ועיצבה אריזה שמחברת בין ההומור של הרגע לבין המותג.
התוצאה: גלים של פרסום חינמי, סיקור תקשורתי רחב, ומוצר שנחטף מהמדפים – לא בזכות השקעה תקציבית עצומה, אלא הודות ליכולת לזהות את נקודת הוויראליות ולתרגם אותה במהירות לחוויית מותג אמיתית.
הלקח ברור – בעולם השיווק של 2025, זריזות ואותנטיות יכולים להיות שווים יותר מחודשים של הכנות. מותג שיודע לחיות את השיח בזמן אמת, ולהפוך רגע אינטרנטי להזדמנות מסחרית, בונה לעצמו לא רק מכירות – אלא גם אהדה וקרבה אמיתית לקהל.
האם העסק שלכם מוכן להגיב לרגע הוויראלי הבא?
מה המהלך הכי מהיר שהוצאתם לפועל בעקבות טרנד ברשת?
ואיך מאזנים בין ספונטניות לבין שמירה על ערכי המותג?
שתפו את הפוסט עם משווקים ויזמים,
ותייגו מישהו שיודע להפוך קליק אחד – למכירה גדולה.
