(צילום: עמית שעל)
נתב"ג משנה את פניו: טדי שגיא ושותפה מדובאי משתלטים על טרקליני היוקרה, וסוללים דרך חדשה לשיתופי פעולה אזוריים בשדה התעופה המרכזי של ישראל. מה זה אומר על מגמות האירוח, חוויית הנסיעה – והזדמנויות עסקיות?
מערכת ישראל עסקים
קבוצת Jetex מאיחוד האמירויות, בשיתוף חברת לים של טדי שגיא, זכתה במכרז להפעלת שני טרקליני אירוח חדשים בנמל התעופה בן־גוריון לתקופה של שש שנים. לצידן, זכתה גם קבוצת סוויספורט וכנפיים שתפעיל שלושה מתחמים נוספים. הטרקלינים החדשים צפויים להיפתח כבר באוקטובר – עם קונספטים חדשים, השקעה בעיצוב מתקדם וניסיון ליצור חוויה שונה, גם לנוסעים העסקיים.
השינוי הזה איננו רק עניין של נוחות. מדובר בצעד אסטרטגי שמצביע על התחזקות הקשרים הכלכליים בין ישראל למדינות המפרץ, חדירת שחקנים בינלאומיים לתחום התיירות העסקית, והתמקדות הולכת וגוברת בחוויית לקוח כעוגן תחרותי גם בתחבורה אווירית. עבור אנשי עסקים, זו לא רק הזדמנות ליהנות מטרקלין מפואר יותר – אלא גם סביבה פוטנציאלית לפגישות, שיתופי פעולה, ונטוורקינג איכותי ברגעים שבין הטיסות.
אם אתם יוצאים מישראל לפגישות או חותמים על הסכמים עם גופים בינלאומיים – כדאי לשים לב מי מארח אתכם בשער היציאה. השינויים האלו לא רק מעצבים את חוויית הנסיעה, אלא משקפים מגמה רחבה הרבה יותר: שירותים עסקיים מותאמים, חוויות לקוח פרימיום, ושותפויות גלובליות שפועלות כבר כאן – לא בעתיד.
לזכור
הכניסה והיציאה מישראל הן חלק בלתי נפרד ממיתוג השירות העסקי
טרקליני אירוח הם הזדמנות עסקית, לא רק פינוק
שותפויות אזוריות מייצרות תשתית לפעילות עסקית עמוקה יותר
מה אתכם
האם הייתם משתמשים בטרקלין כמרחב לפגישות עסקיות מזדמנות?
איך הייתם מעצבים חוויית אירוח עסקית שהיא לא רק נוחה אלא גם אפקטיבית?
והאם לדעתכם חוויית הטיסה עדיין חלק קריטי מהשירות שאתם מציעים כעסק?
שתפו את הפוסט עם קולגות שטסים הרבה, תייגו יזמים שחושבים גלובלית – וכתבו לנו בתגובות: איך אפשר להפוך את נתב"ג ליותר מסתם תחנת מעבר עבור הקהילה העסקית בישראל?