בוגאטי טורביון.צילום: BUGATTI AUTOMOBILES
היורשת הרשמית של שירון מגיעה עם 1800 כ”ס, טכנולוגיית פורמולה 1 ומחיר שמתחיל מ־3.8 מיליון דולר
מערכת ישראל עסקים לייף סטייל
כשהשם בוגאטי מופיע – העולם עוצר. Bugatti Tourbillon, הדגם החדש שהוצג לאחרונה, אינו רק רכב־על – אלא הצהרת כוונות לעתיד התחבורה האולטרה-יוקרתית: שילוב נדיר של הנדסה מכנית מסורתית עם מהפכת ההנעה ההיברידית והעיצוב הדיגיטלי.
מה חדש בטורבילון?
• מערכת הנעה היברידית פורצת דרך – מנוע V16 אטמוספרי שתוכנן על ידי Cosworth, יחד עם שלושה מנועים חשמליים (שניים קדמיים ואחד אחורי), בהספק כולל של 1,800 כוחות סוס, כולל טווח נסיעה חשמלי של 60 ק”מ.
• עיצוב מחווה לעולם השעונים – השם “טורבילון” מגיע ממנגנון שענות יוקרתי, ולא במקרה: לוח המחוונים כולו מכני, בעבודת יד של שענים שווייצריים.
• תא נוסעים אלגנטי ומופשט – עיצוב מינימליסטי, תצוגה נשלפת לפי הצורך, שימוש בטכנולוגיות שמע מתקדמות ללא רמקולים (Exciters).
• שילדה חדשה, ביצועים על־אנושיים – שלדה קלה וקשיחה יותר משל שירון, האצה, דיוק והנדסת נהיגה שמיועדת לא רק למהירות – אלא לחוויה.
• ייצור אולטרה מוגבל – רק 250 יחידות. המחיר: 3.8 מיליון אירו (כ־4.1 מיליון דולר). מסירות ראשונות – החל מ־2026.
בוגאטי לא רק החליפה דגם – היא פתחה פרק חדש, שבו רכב-העל עובר מהנדסה מוטורית לחוויית־על כוללת, שבה כל פרט – הצליל, הצורה, האנרגיה, השעון בלוח – נבנים כתזמורת יוקרה מושלמת.
לצפייה בסרטון הרשמי של Bugatti Tourbillon:
מה דעתכם על המעבר להיברידי גם בסגמנט היוקרה העליונה?
האם הייתם מעדיפים מנוע חשמלי מלא – או שהנשמה של מנוע V16 עדיין מנצחת?
ואם הייתה לכם האפשרות – הייתם נוהגים בטורבילון או שומרים אותה בכספת?
כתבו לנו בתגובות, שתפו את הפוסט עם חובב רכב אמיתי,
ותייגו מישהו שחייב לראות איך נראה העתיד של הרכב – כשהוא עטוף במסורת, עוצמה, ושקט מוחלט.
1 Comment
מדהים‼️‼️‼️
חלום רטוב לנהוג בה