ארז דהבני - יור דירקטוריון בלדי (צילום באדיבות החברה, אביב ממו)
בעוד סקטורים רבים סופגים פגיעות קשות בעקבות המלחמה, דווקא ענקית הבשר “בלדי” מציגה נתונים שמעוררים השתאות: מאז ההנפקה בינואר, זינקה מניית החברה ב־58%, ושווי השוק שלה חצה את רף 1.3 מיליארד שקל. התוצאה: בעל השליטה, ארז דהבני, מצטרף רשמית למועדון המיליארדרים של ישראל.
מערכת ישראל עסקים
בזמן שחברות רבות נאבקות לשרוד, בלדי הפכה לדוגמה מובהקת כיצד תנאים מאתגרים יכולים להזניק ביקושים דווקא בתחום המזון הבסיסי והלוגיסטיקה החיונית. מה שהתחיל כתגובה טבעית לחשש ממחסור, התפתח למגמה שממשיכה להזרים הון – ולהשפיע על השוק כולו.
ההצלחה של בלדי היא לא רק תוצאה של מזל או נסיבות. מדובר באסטרטגיה חדה של מיקוד, זמינות לוגיסטית גבוהה, קצב אספקה רציף והבנה עמוקה של התנהגות הצרכן הישראלי במצבי חירום.
המודל שלה מוכיח: גם בעיתות מלחמה – אפשר לצמוח, להשקיע ולנצח.
מה זה אומר לעסקים אחרים?
האם ניתוח ביקושים ושינוי הרגלי צריכה בשעת חירום יכולים לפתוח עבורכם אפיקי צמיחה חדשים?
כיצד אתם יכולים למנף את המצב הקיים כדי לחזק את הנוכחות שלכם בשוק?
מה אתם יכולים ללמוד מבלדי – ומה אפשר ליישם כבר מחר בבוקר?
מוזמנים לשתף, לתייג בעלי עסקים מתחום המזון, השילוח, הקמעונאות והלוגיסטיקה – ולפתוח שיח אמיתי על אסטרטגיות להצלחה במצבי קיצון.
בפורטל ישראל עסקים, ממשיכים לסקר את מי שפורצים קדימה – גם כשהשוק כולו על סף קיפאון.