מימין: רמי אונגר ואלי גליקמן. (צילומים: סיון פרג', עמית שעל)
יבואן הרכב ומנכ”ל צים לשעבר מאחדים כוחות במטרה לרכוש את השליטה – המהלך על שולחנו של יו”ר הדירקטוריון יאיר סרוסי.
מערכת ישראל עסקים
רמי אונגר, יבואן מכוניות קיה ובעליה של חברת הספנות הבינלאומית ריי שיפינג המפעילה כ־65 אוניות, חבר לאלי גליקמן, מנכ”ל צים לשעבר, במהלך משותף לרכישת השליטה בחברת ספנות גדולה. הקבוצה מגבשת בימים אלה הצעה רשמית שתוגש לדירקטוריון בראשות יאיר סרוסי.
החיבור בין אונגר, בעל ניסיון גלובלי רחב בתחום ההובלה הימית, לבין גליקמן, שנחשב לדמות מפתח בענף הספנות הבינלאומי, צפוי לייצר הצעה בעלת משקל אסטרטגי משמעותי. המהלך מתרחש בתקופה של אתגרים והזדמנויות בשוק הספנות העולמי, על רקע שינויים בנתיבי המסחר, תנודות במחירי ההובלה הימית והצורך בהשקעות בציים מודרניים וידידותיים לסביבה.
האם החיבור בין שני שחקנים מרכזיים בענף יספיק כדי להבטיח את השליטה?
ואיך מהלך כזה עשוי להשפיע על מפת התחרות בשוק הספנות הישראלי והבינלאומי?
שתפו אותנו בתגובות, תייגו קולגה בתחום, או הפיצו את הפוסט להרחבת הדיון.